Västerbron

Skrivet: 2014-08-23 | 19:03:00

-Titel: Västerbron 
Så himla klantigt att spara bilden i dålig kvalité. Människor som ser sånt kommer att se. Jag ser. Blurrigt och hackigt och panikartat. Men det var roligt att spendera en hel dag med Rasmus inne i stan. Och jag var grymt nöjd med resultatet. Jag ber också så mycket om ursäkt till alla de som jag höll på att slänga in väskan i. Haha!! 
 


Anonym
2014-09-15 | 12:17:56

Jag älskar dina bilder!

Isa
2014-09-15 | 22:59:29

Älskar din blogg, blir så inspirerad av dina bilder. Men varför tar du så långavuppehåll då du inte bloggar? :)

Svar: Då jag inte har tillgång till photoshop (camera raw) så har jag heller inga bilder att visa då alla måste gå igenom ett raw-program. Så varje onsdag, och några helger har jag tillgång till det. Och då fixar jag alla bilder som jag tagit under dagarna. Vi får snart en ny dator, och då är allt som vanligt igen!! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: