Om ni undrar varför jag är frånvarande

Skrivet: 2014-12-16 | 19:23:00

-Befinner mig på Gotland! 
Hej alla fina! Jag har nog lovat det ena och det andra här på bloggen, men det kom visst något emellan. 
Tokigt nog bor jag lite tillfälligt hos min kusin här på Gotland och har gjort det i snart två veckor. Bodde även här i 4 dagar för några veckor sedan också. Himla smidigt, hon är trafikskolelärare på Gotlands trafikskola. Hur smidigt?? Så jag håller på att ta en intensivkurs. Fotade hela gänget på skolan för några dagar sedan som de ska få använda och sedan lite snygga porträttbilder som de kan i ha i hallen om de vill och på såna kort som man hänger på kläderna, typ som id-kort kan man säga. Alla är så himla snälla och duktiga på att lära ut. Jag sitter vid teoridatorn hela dagarna och pluggar teori och gör teorifrågor, sen drar jag och Emelie ut och kör ca 2 timmar per dag. 
Idag hade jag risktvåan, dvs halkbanan. Fasen va rädd jag var innan, men det var faktiskt kul när jag insåg att det inte fans risk för att vi skulle välta. 
Snart är jag hemma igen, med eller utan körkort. Klarar jag det inte så klarar jag det inte. Sånt är livet och i livet får man andra chanser. Annars får jag väl köra upp i Stockholm bara.
Vet ni vad?
Vi gör så här. 
Efter nyår så sätter vi igång. Inget nytt projekt eller något sådant, men just nu måste jag lägga mina tankar på annat. 
2015 så fortsätter jag med black and white grejen som jag bara gjort en dag på, jag blev ju utmanad och kan ju inte faila på det då. Sen ska jag få upp alla självporträtt. Och jag veeeet att ni vill se dem. Men körkortet är prio ett just nu. Det tar tid nog att fota ett varje dag. 
Härligt med långt inlägg, men visst behövdes det? 
Kram på er. 
Vi hörs snart! 


Andreaz
2014-12-16 | 23:53:49

Good Luck;-))

2014-12-17 | 21:37:57

Lycka till :)

Andreaz
2014-12-22 | 18:19:14

God jul och Gott nytt år!
Önskar Andreaz
Kör försiktigt:D

2015-01-03 | 23:15:14

Vad roligt, bor på Gotland! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: