Bakom bilden från gårdagen

Skrivet: 2014-02-25 | 09:56:00

-Tilde hjälper mig med mjölet, Rasmus knäpper kamera.
Alltså ni anar inte hur roligt jag har under mina självporträtt! Det ligger så mycket bakom som ni inte ser. Dessutom är det 100 ggr roligare när någon assisterar mig. Vi gör det tillsammans. Vi blir ett team. Bollar idéer, jag slipper knäppa kameran (jag ställer dock in inställningar och kompositionen), hämtar grejjer, sminkar och fixar rekvisita. Jag tyckte de här bilderna blev så fina, Jag kunde inte titta under hela fotograferingen, från och med första mjölet till det att vi kände oss klara. Men så ville jag testa att titta en gång. Så tilde borstade bort det mesta från mina ögon, Rasmus räknade till 3 och så öppnade jag ögonen snabbt. Det blev rätt! Det var så mycket bättre än stängda ögon. Mer känsla!! Bilden hittar ni HÄR


2014-02-25 | 22:26:19

Varför tog du bort dagens självporträttsbild? :o

Svar: Tog bort? :o :o den är kvar! Uppdatera sidan :)
Josefine Hellgren

2014-02-25 | 22:30:09

Haha blev helt rädd! Skulle in och kolla igen så va den borta även fast jag va på förstasidan och uppdaterade :o nog bara min telefon som laggade. Men älskar dagens självporträtt. Lätt det bästa du gjort, kan du göra en mouseover så man får se före och efter bild? :)

Svar: Så kan det gå! :) Gud va roligt!! SHIT vad glad jag blir, tack snälla!!
Jag har inte ändrat så mycket, effekten kommer från kamerainställningarna. Det var nästan sånt lila ljus ute! :) men absolut! Jag kan visa i nästa "före och efter"-inlägg!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: