Dagen efter

Skrivet: 2014-02-22 | 16:10:00

-Mjölk är gott när man har druckit gift dagen innan.
Jag sov knappt nåt alls inatt. Alla snarkade och jag delade på en 90 cm uppblåsbar madrass med endast ett tunt lakan över mig. Jag har sömnsvårigheter så det heter duga och minsta lilla gör att jag inte sover. Alls. Jag har haft ont i huvet hela dagen. Åkte hem så fort som möjligt från Tilde för att ta hand om Sune (min katt) som var ensam. Trots världens huvudvärk åkte jag först och köpte ännu en present, denna gången till Sandra som fyller 20, innan jag kom hem och tog ett bad.
Min kropp krävde sömn. Fan. Fan fan fan. Så dumt att tacka ja till 2 fester. Som man verkligen vill gå på. Om jag bara hade kunnit sova :( Det får räcka nu! Orkar inte mer!! 
 


Rasmus T
2014-02-23 | 22:21:22

Nej va jobbigt :/ lider med dig <3!
Tur att du har Sune! :D

Svar: aww! <3 Jag vet, han är typ bäst! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: