En svartvit bild

Skrivet: 2014-02-11 | 18:41:00

-Se goddagens! 
Den här outfiten har stått länge nu på "att fota"-listan. Svart skjorta som jag lånade snällt av pappa, vita hängslen som egentligen är sånna man drar under sängen för att lakanet ska hållas spänt samt en väldigt fin vit fluga som jag hittade när jag kollade igenom lådorna i källaren till den här bilden. (Hej och hå, det blev en lång mening)
Så idag var det dags! Eftersom jag nu har en massa ansiktsfärg i mina ägor (gammalt, men skitsamma) så tänkte jag att jag kunde kleta en till gång, gillar att kleta...  såatteee.... 
 
Titel: En svartvit bild
Plats: I trappen ner till källaren
Datum: 11 februari
 


Andreaz
2014-02-11 | 19:00:19

Clockwork Orange?
Snygg bild och fint leende:)

Svar: Jag visste att någon skulle skriva det. Nej. I filmen har de inte svart skjorta och inget stort ögonbryn. Jag har dessutom ingen hatt..

Tack.
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-02-11 | 19:04:33

Hehe Ok!

Andreaz
2014-02-11 | 22:12:28

Jädrans fin du blev i fluga:)

Svar: Tack.
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-02-11 | 22:21:20

Clockwork bara kom upp lixom..
Men det är en jävla bra film;)
Sov Gott!

Svar: Japp!
Josefine Hellgren

Sune
2014-02-12 | 13:16:18

men gud vad coola bilder! Hur följer man en person via bloggen? (Ny på blogg)Skulle vara jätte intressant att följa dit fotoverk under årets uppgång, hälsningar Sune. Peace!

Svar: Jag skrev hur man gjorde till dig i en kommentar på din blogg. Kram!
Josefine Hellgren

2014-02-12 | 21:36:52

svar: Haha, jo det är precis vad jag gör! Läste precis att du också gjorde det! Vilket år går du? :)

Svar: Jag går trean! Kolla på skåpen inne på foto som är treornas så hittar du min bild där! (samma bild som jag har som profilbild här på bloggen fast på skåpet är den i färg!) Kul! Då får vi hälsa på varandra någon dag!!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: