Kysser tamdjuret i en beige djungel

Skrivet: 2014-02-12 | 22:13:43

-Nu måste jag städa efter mig :( 
Färg tänkte jag först! Idag ska jag ha massa färg! Sen hittade jag den beiga hatten. Nej! allt ska vara beigt! Minns inte så mycket mer. Gick liksom som i en dimma som vanligt när jag kommer på fler grejer. Hämtade massa som var beigt. Det växte fram som det brukar. Gardinstången hänger mellan en lampa och fönsterramen. Smått ostabilt, fast det funkade! Sune fick vara med som mitt lilla farliga djur och sen är ju nallebjörnar mest beiga så de fick vara med och se farliga ut de med. Farliga kan vi stryka, den första har ett uttryck som säger "wait whaat!?", till min rumpa kanske?... Mittennallen har nog tagit något mumsigt piller. Och den sista stackarn är lite kameraskygg tror jag. 
 
Titel: Kysser tamdjuret i en beige djungel 
Plats: Vardagsrummet
Datum: 12 februari


2014-02-13 | 07:21:18

Haha så häftig bild! Jag fattar inte var du får dina idéer ifrån, jag hade aldrig kommit på något sånt!!

Svar: Tack!! Jag har en kreativ hjärna, jag ser nåt och ser en bild i huvet, sen försöker jag bara återskapa bilden. Ritar och skriver ner idéer. Det är oftast mycket "tankar" bakom mina bilder :)
Josefine Hellgren

2014-02-13 | 09:09:35

fin bild! älskar beige!

Svar: Haha, tack! :)
Josefine Hellgren

Anonym
2014-02-13 | 20:06:48

Denna gillar jag! Härlig :)

Svar: Kul! :D Tack!
Josefine Hellgren

Ellen
2014-02-14 | 01:06:22

Du går ju på xenter, är de bra? :)

Svar: Det gör jag! Du hittar inget bättre fotogymnasium. Vi har allt och lite till :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: