Det känns att jag har slutat

Skrivet: 2014-01-12 | 23:49:00

-Min älskling som kommer och stör.
Jaa, såhär ser jag ut när jag ligger på mage. Jag är inte helt nöjd med min kropp. Stäm mig liksom (vad fult det lät på svenska). Kan stämma samhället som har hjärntvättat mig. Det här är väl ledtråd nummer tre antar jag. Kolla in min supersnygga skor!! Snacka om att vara ute i sista minuten idag! Haha! Jag måste verkligen släppa lös miss perfektionist. Jag har en sådan träningsvärk så jag håller på att bli knäpp. Ont gör det. Ont som fan. Jag har inte tränat på ett halvår, det märks... Blåmärken också. Blåmärken ävriväääär.
 
Titel: Det känns att jag har slutat
Plats: Nedanför trappen
Datum: 12 januari


2014-01-13 | 06:41:07

Du är fin som du är, men visst känner man sig alltid extra nöjd med sig själv efter att man har tränat, inte för att man känner sig snygg utan mer fräsh och att nöjd att man har rört på sig :)

Svar: Fint skrivet, tack, och ja, visst är det så! :)
Josefine Hellgren

2014-01-13 | 07:45:41

Visst är det så man kämner innan man har kommit igång med tränimgen. Jag funderar fortfarande. ..

Svar: Lätt att fundera ;) Svårt att sätta igång. Visst? ;)
Josefine Hellgren

2014-01-13 | 12:14:50

jag har också grym träningsvärk idag.. fullständigt mördade mina ben igår, trappor är inte mina bästa vänner idag ;)

Svar: Hahah! Känner lite lika! Uppför funkar, nedför: neeeeej!
Josefine Hellgren

2014-01-13 | 14:44:19

Du är värd så mycket mer än formen på din kropp: du är värd alla de tankar du har, alla dina värderingar, hur du är dig själv, hur du behandlar andra, hur du vaknar på morgonen för att möta ännu en dag och hur du gör det bästa av den, hur du låter dina intressen flöda, hur du tar dig fram genom livet. Kroppen är bara en behållare för allt det goda som finns inuti - allting du är. Så njut av allt som livet är och innehåller, för det är du värd!

Svar: Men åh!!! Vilken text! Tusen tusen tack Malin för dessa fina ord. Jag ska njuta, lovar!!
Josefine Hellgren

Karro <3
2014-01-13 | 15:21:01

du är den finaste! finns inget att inte vara nöjd över, stay gold <3

Svar: <3 <3 <3
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-01-13 | 20:43:23

Katten Sune?
Hörde värsta kattslagsmålet utanför mitt fönster inatt.
Trodde först det var barnskrik..
Spooky
Ha det bäst!

Svar: Sune, ja? Usch, hemskt!!
Du me!
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 15:50:28

Vilken fantastisk blogg du har kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!! Kram

Svar: Hihihihi! TAaaaaack! :D kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: