Kommer och stör

Skrivet: 2014-01-28 | 23:30:00

-Vem är det som kommer och stör när jag fotar!? 
Just hemkommen från en mysig middag inne i stan. Vi firade mamma som fyller år idag! Så idag har jag haft på mig detta! Plus en lång fläta egentligen, men den tog jag av så fort jag kom hem. Den satt i så lite hår att det bara gjorde ont. Vi åt förövrigt på en sushi-restaurang, jag äter inte sushi, men det fanns annat också. Åt en supergod soppa med nudlar, kyckling och annat gott i. Med världens minsta sked. Haha! 
 
Titel: Kommer och stör
Plats: Trappen
Datum: 28 januari


Anonym
2014-01-29 | 08:33:57

Sushi som är så gott. I helgen blir det nog middag på en sushibar just där vi bor. Längtar. Då blev din mamma väl uppvaktad på Restaurang när hon fyllde år. Ha en bra dag😊

Svar: Nja, gillar inte konsistensen! Hon blev mycket uppvaktad och glad!
Du med!
Josefine Hellgren

2014-01-29 | 09:49:05

Fin blogg du har :-)

Svar: Tack snälla! :)
Josefine Hellgren

Anonym
2014-01-29 | 10:43:12

snygg! =)

Svar: Tack! :)
Josefine Hellgren

2014-01-29 | 10:53:55

Mysigt :)

Svar: Jadå! :)
Josefine Hellgren

2014-01-29 | 13:46:37

fin bild som vanligt ;)))

Svar: Tack snälla duktiga du!!! :D
Josefine Hellgren

2014-01-30 | 22:11:15

Härlig blogg du har! Kommer helt klart att följa din blogg i framtiden :)

Har du någon gång gjort något som du har haft en grymt bra känsla efter? Något som du bara önskar att du kunde göra varje dag? Om du inte har det och vill veta hur jag kände när jag och mina vänner gjorde det, läs gärna mitt inlägg här då: http://www.nattstad.se/amandazlife/god-garning-12169948

Det var en sjukt skön och underbar känsla att få ge bort saker! De blev så glada! :)

Svar: Tack snälla! Vad roligt!

Jadå!! Men jag läser ändå tror jag ;)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: