Paradisets hotell

Skrivet: 2014-01-13 | 23:26:43

-Så slappt som möjligt. 
Idag var jag på ett väldigt bra möte om ännu en hemlis! Det är för en bra sak och jag är så glad att jag får vara en del av det! När jag kom hem åt jag lite mat och satte på Paradise Hotel, det är nåt som bara är förjävla grymt med det. Roligt var det idag också, även en tröttis som inte har världens största smile på läpparna drog faktiskt på smilbanden idag.
Sen vill jag bara säga ett mega tack till alla som tittar in här varje dag! Statistiken bara ökar heeela tiden. Och jag får så himlans fina kommentarer! Så, TACK!!! Och ett förlåt att jag ännu en gång lägger upp bilden sent som tusan på dygnet. Men det är fortfarande den 13:e! Det är det som räknas! 
 
Titel: Paradisets hotell
Plats: Tv-rummet
Datum: 13 januari


Andreaz
2014-01-13 | 23:51:07

Godnatt Gossan!

Önskar att man bara kunde stänga av sig själv vid en viss tid på dygnet och därefter vakna upp vid önskad inställd tidpunkt Heelt utvilad och pigg.
Hoppas du får en lugn natt iallafall:)

Mvh

"En som desperat försöker bli en dagmänniska"

2014-01-14 | 23:48:39

Hej!

Fin blogg vill jag börja med att säga.

Har du någon favorit i Paradise hotell?

Ha de bra // Evelina

Svar: Tack!! :) Thobias är störtskön och Aina är bara för gullig, så dessa är mina favoriter. Vem/vilka är din/dina?
Kram!
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 11:20:45

Åh fy! Måste vara värsta TV-programmet någonsin nästan? :)

Svar: Såkallad "dum-tv" man behöver inte tänka. Bara kolla på skiten och skratta när dom är som dom är :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: