Pommes och glass

Skrivet: 2014-01-30 | 22:36:00

-Stopp vid Donken. 
Nu är vi på väg till Rättvik jag och mitt underbara Ägnö-gäng! Andra året för mig och Elin, resten av knasbollarna på bilden är där för första gången! Vi åt pommes med glass, älskar den kombon!
Lovar att svara på alla kommentarer. 55 (update: 79 (wopsie!)) stycken har jag inte svarat på. Rätt illa. 
Ni är så bäst! Ville bara säga det! :D <3 
Hörs imorrn! 
 
Titel: Pommes och glass
Plats: McDonalds i Falun
Datum: 30 januari


Andreaz
2014-01-31 | 00:47:38

Gott Gottigottgott;)
Hoppas resan gick bra.

Svar: Japp!
Det gjorde den.
Josefine Hellgren

2014-01-31 | 02:14:02

Hoppas att resan gick bra och att ni får en rolig tid :) Jag stör mig som sjutton på blogg.se appen haha men jag har den till android o de kanske är olika på olika telefoner? Min går det iallafall inte att svara på kommentarer i, kategorisera inlägg, tidsinställa eller rent av något annat än att skriva en post och publicera en bild :S Har försökt via internetsidorna på telen ist men de krånglar typ ännu mer xD

Svar: Den gick bra! Jag och syrran satt själva i baksätet i största bilen, så vi hade bra med utrymme!
Jag vet inte om det är olika, kanske det är! Oj... Har du testat att uppdatera appen? Jobbigt läge!
Kram på dig!
Josefine Hellgren

2014-01-31 | 08:01:01

Pommes och glass?! Det måste jag nog testa! :D

Svar: GÖR DET!!!! :D
Josefine Hellgren

2014-01-31 | 10:53:17

Snygg header!

Svar: Tack ska du ha! :)
Josefine Hellgren

2014-01-31 | 15:28:45

Rolig kombination:pommes och glass😊 Trevlig helg.

Svar: Bästa! :D detsamma!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: