Besvärad

Skrivet: 2014-07-11 | 22:12:00

-Titel: Besvärad
Vilken skitdag det har varit. Pojken min har flytt Stockholm och dragit söderut. Honom ser jag inte förrän efter Gotland. Tack och lov har jag nu fått klartecken om att han kan följa med och hjälpa till på förlägret på Ägnö. Det behövs, både för alla andra och för mig. Sen åker han på sitt läger och kommer hem nån vecka efter att vårat slutar. Några veckor efter det flyr han norr ut istället för att plugga ett helt år. Det gör lite ont. 
Andra saker som har gjort lite ont i dag är mitt huvud, det faktumet att den här bilden inte kunde sparas först pga för lite RAM-minne, att smöret var slut så det räckte bara till en macka fast jag hade rostat två, att kransen jag har på huvet vissnade jättefort, att pappa fortfarande inte förstår att jag kan bli sur när småsaker blir till berg, att jag har missat att göra massvis med saker idag som jag egentligen skulle ha gjort, att dörren har låtit "dududum" lite då och då för att den står öppen och slår lite mot bänken utanför dörren, att Sune har hårat ner hela min säng och att min energi idag ligger på noll men att jag ändå måste göra saker. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: