Helt klart ätbart

Skrivet: 2014-07-07 | 23:14:00

-Titel: Helt klart ätbart
Dagen idag har varit varm och jag har varit ute väldigt länge. Solen fick äran att bränna på min rygg idag medan jag och madde kollade på The Heat. Sjukt rolig film. Till slut stod vi inte ut längre där vi låg med huvudena under ett lila lakan (för att inte få reflektioner på paddan). Vi slutade därför mitt i att kolla och fortsatte sen mycket senare, på kvällen någon gång. Man vet liksom inte när. Eller var det eftermiddag? Det var i alla fall väldigt soligt ute. Madde hade hittat ett "recept" på chokladansiktsmask som jag var lite tveksam till först. Men jag testade och det var rätt skönt. God va den också. Åt upp alla droppar som höll på att droppa ner över min redan nerdroppade vita bikini... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: