Nästa stopp blir duschen

Skrivet: 2014-07-08 | 21:16:00

-Titel: Nästa stopp blir duschen
Vi befinner oss denna kokheta dag på kusinernas landställe. Rasmus är med och har fått något som ser ut som en brännskada på handen. Alla undrar vi vad fan han har gjort... 
Jag ser ut som ett bombnedslag. För lite sömn, alternativt för mycket, otvättat hår som har varit i vattnet och torkat ett par gånger och all natural faceis. 
Jag och Rasmus gjorde värsta coola fotograferingen där jag satt uppepå stammen bredvid mig, jag ville radera alla. Min arm var ihopklämd så den såg tre gånger bredare ut än normalt, håret hade "hål" i sig pga av allt fett, det osmickrande ljuset framhävde mina mörka ringar under ögonen och magen hållningen var väldigt svår att hålla med mitt ryggont som förövrigt har blivit mycket bättre! Men så gick jag ner och bad pojken min bara ta en bild där bara huvet syntes och den vart typ... bra? Smickrande ljus, helt ok leende, lite bus med kojan och studsmattan i bakgrunden. Skönt. Den tar vi! 


2014-07-14 | 17:12:38

Så himla härlig bild!

2014-07-15 | 12:38:43

Jätte fin blogg, kolla gärna in min blogg som jag har startat nyligen! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: