Midsommarfin

Skrivet: 2014-06-21 | 21:02:00

-Titel: Midsommarfin
Älskar att kjolen gör att mina ögon ser så blåa ut! Den är från Monki om någon undrar, och linnet är från Gina tricot. Kransen köpte jag för en sjukt billig peng i Thailand. Ångrar att jag inte köpte fler... Min midsommar var bra! Kallt dock. Väldigt kallt. 
Sandra den söta nyblivna 13åringen ville bli fotad så jag tog massvis med bilder på henne. Jag satte henne sen där jag tänkte ta mitt självporträtt för att visa hur jag ville ha det. Tog några bilder för att visa komposition och så. Kollade inställningarna en sista gång innan hon fick ställa sig på en väldigt hög stubbe och fota ner på mig. Vi fotade hos deras granne på landet som inte var hemma. Han var jättesnäll tydligen sa Sandra men jag var fortfarande livrädd. Hatar att gå in på andras tomter. Jag fick retuschera bort massa saker för att få en renare bild, jag tog bort en lampa som stod i gräset, en sladd, en kant på andra sidan gruset, massa löv so låg på marken och såg allmänt fula ut, lite hålrum i rabatten och ett hårstrå som låg över mitt ansikte. 
Det vart lite många midsommarbilder, men jag ska försöka fixa de så fort jag kan! 


Rasmus T
2014-06-23 | 00:19:56

Vet du att du är världens finaste flickvän <3?

2014-06-24 | 14:42:42

Oj vad fin bild!! :)

Ludvig
2014-06-24 | 23:28:53

Hej! skulle du kunna skicka bilderna från midsommar? :-) /ludvig

Ludvig
2014-06-24 | 23:28:55

Hej! skulle du kunna skicka bilderna från midsommar? :-) /ludvig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: