Dröm på riktigt

Skrivet: 2014-03-24 | 23:59:00

-Snart där. Snart där. Snart där.
Jag räknar dagarna tills jag åker till Thailand nu. Mamma blir hemma den här gången. Jag, Madde och pappa däremot ska ö-luffa och troligtvis uppnå höjden av nostalgi. Det blir grymt bra detta. Grymt bra! Och så kommer jag hem helt brun till sommaren. Perfekt. Kommer sakna alla här hemma dock, men så är det ju. Vi ses ju snart igen! Ni får dock stu ut med mig i några få veckor till. 
Alla som älskar photoshop räcker upp handen NU. *Räcker upp handen högst av alla*. Helt ok gjort för att bara ha tagit en timma. Dvs, blunda för allt slarv, jag är långt ifrån världsbäst på PS. 


2014-03-25 | 06:02:22

Perfekt bild!

Svar: Oj!! Perfekt vet jag väl inte, men tack! :p :p
Josefine Hellgren

2014-03-25 | 07:53:49

Åh, vad härligt! Jag hoppas att du får en underbar resa! :) Kram

Svar: Jaaaa, åååh, längtar!! Kram!
Josefine Hellgren

2014-03-25 | 08:04:02

Åh vad kul :D Hoppas ni får det bra! Häftig bild dessutom :)

Svar: Det hoppas jag med :D Tack!!
Josefine Hellgren

Joe
2014-03-25 | 10:22:18

Så härligt! Ha det riktigt skönt där borta!

Svar: Tack snälla! Vi kommer ha det jättebra :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: