En chans

Skrivet: 2014-03-25 | 23:08:00

-Garagegolv gillas! 
Min laddare är hemma hos Rasmus. Fan. 1% kvar på kameran. Fan. Vad gör jag nu? helvete, helvete helveteeee!! Tänk om det händer igen? Tänk om kameran dör innan jag hinner ta bilden??? 
Men. Jag lyckades. Ett försök och sen var det över. Jag tackar högre makter och Rasmus som hjälpte mig att jag fick fokus på mig. Aldrig varit så stressad och nervös. Eller jo, det kanske jag har... Fast jävlar vad jag koncentrerade mig på att lyckas på första försöket. På enda försöket! Ursäkta svordomarna. Det är sånt man får stå ut med på min blogg ibland. 


Ss
2014-03-27 | 20:55:41

Och du lyckades med den

Svar: Jaa, med en pojkvän som äntligen lärt sig hur man får fokus så lyckades vi tillsammans. Han fick inte sätta på kameran förrän jag satt helt rätt. Sen gjorde photoshop resten ;)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: