Fredagskväll

Skrivet: 2014-03-14 | 23:59:00

-Älskar att man ser så smal ut när man ligger ner. ÅÅÅh du heliga ironi. 
Med en stor tova i håret myste jag och mina två pojkar Sune och Rasmus i soffan framför filmen 300. Pappa var med och kollade på let´s dance som var innan, han spelade mest wordfeud och tyckte det var konstigt att Kenza stavades med ett "e" när hon uttalas "Kinza".
Men det var riktigt mysigt. Enkelt. Sminklöst. Och helt underbart. För en lat människa som jag så är det sånna stunder man uppskattar lite extra.
Jag mår inte helt bra efter alla snoddasbakelser, godis och läkerol nu dock. Ont i huvet har jag också, och en fruktansvärd smärta i ena käken. Men med Rasmus vid min sida ska jag nog kunna somna gott! 
 
Har ni några önskemål på självportätt som jag ska göra? Ni kan säga vaaad ni vill så lovar jag och svär på att jag ska göras mitt bästa. Imorgon kommer vinnaren av alla hjärtansdag tävlingen upp. Förlåååååt. Jag är världens sämsta bloggare. Förlåt.. 


Rasmus T
2014-03-16 | 01:26:34

Ni är så fina mina 2 honungar!! :D

Svar: Läste fel först! :'D Läste Hor-ungar...... :D :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: