Golvljus

Skrivet: 2014-03-13 | 16:09:34

-Ett till vänsteröra! Wohoo! 
När jag kom in i vardagsrummet och blev totalt bländad av ljuset som reflekterades i det blanka golvet av solens starka strålar tänkte jag ju förståss: "här ska jag fota!" Det skapade en längre skugga bakom mig som jag tyckte var cool, jag fick dock akta mig för att inte få "berätta-skräckhistorier-med-ficklampa-under-hakan-ljus", det är inte det mest smickrande ljuset... 
Jag ville få det att se lite gammaltmodefotogoesnutid på nåt vis. Och ännu en stående bild tyckte jag behövdes till min samling på 72 självporträtt. Whaaaaat!? 


2014-03-13 | 17:28:03

ååh så himla snygg josefine!!

Svar: Taaack! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: