Nu stannar du här

Skrivet: 2014-03-28 | 17:44:17

-... och så blir det inte vinter igen förrän i december. Eller november. Till julafton iaf. 
Ja men nu är det vår. Det måste väl alla instämma om? Solen skiner nästan dagligen, det är blommor på marken, jag har minsann sett några små minilöv också. Jag frös inte ens när jag satt ute på trappen, det var ju riktigt härligt! Vi får inte stressa fram våren dock (tjejen med dubbelmoral som sitter i nåt fabulöst nattlinne och njuter av ljuset och blommorna utomhus). 
Jag försökte sitta på nåt smidigt sätt för att skapa en pose som inte var allt för osmickrande för just min kropp. Jag har inte värsta modellkroppen direkt, men då får man se till att skapa med illusioner! Det var inte heller lätt att få in fokuset här. Jag har tappat bort min fjärrutlösare (igen) och får köra på självutlösaren. Jag fokuserade först på en gammal vagn med två hjul som jag hittade i trädgården, såg till att den var lika högt upp som mina ögon skulle vara och sedan hade jag 20 sek på mig innan kameran med 3 sekuders mellanrum tar 9 bilder. Svårt och smidigt på en gång! Bredvid mig hänger ett lakan så att solens ljus studsar på min skuggsida. 


my
2014-04-01 | 18:45:05

Jättefin bild!! :)

Svar: Taack!! :)
Josefine Hellgren

2014-04-01 | 18:46:27

Otroligt fin bild :D

Svar: Tack snälla!! :D
Josefine Hellgren

2014-04-01 | 19:01:57

Fin bild :)

Svar: Tusen tack! :)
Josefine Hellgren

Anonym
2014-04-01 | 19:04:13

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

2014-04-01 | 19:06:42

Vilken helt underbar bild!

Svar: Tack ska du ha :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: