Jag och min solstråle

Skrivet: 2014-03-21 | 12:39:00

-Vart tog du vägen underbara vår? Glad av våren och deppig av vintern...
Så, som alla som inte bor under en sten redan vet så är det numera vinter. Den såkallade "andra vintern". Jag blir så arg. Det var säkert bara synen av snön som gjorde att jag fick *PANG* feber häromdan när snön började falla. Nu är vintern påväg bort igen. Jag vill hoppa och skutta i vårjackor igen!! 


2014-03-21 | 12:56:57

Jättefint ljus :) Gillar tredje och fjärde bilden verkligen :)

Svar: Tack snälla!! :D
Josefine Hellgren

2014-03-21 | 14:02:08

Hahah ööverallt på internet läser man om hur det är vinter igen och att snön är borta men där jag bor (och det är i Sverige) så är det praktiskt taget lika mycket vår som innan! ;) Visst, lite kallar kanske och det snöade lite häromdagen, men det la sig aldrig!

Svar: Jamen eller huuur? Har också läst det överallt, för att det är så himla orättvist att vi ska få en andra vinter. Inte okej. (nu är den ju över, men ändååå). Hahahha! Nää, alltså nu är jag typ ännu mer tacksam för minsta värma :p
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: