Vita konturer

Skrivet: 2014-03-22 | 20:26:00

-Lite extra bilder från torsdagens plåtning
Alltså. Jag måste skaffa mig ett par blixtrar. Det funkar inte med lampor längre. Det är fanimej svårt. Dessutom blir det så himla mycket efterarbete, vilket jag tycker är lite jobbigt. Missförstå mig inte, jag älsakr efterarbetet! men jag kan inte riva ner min taklampa liksom eller möblera om hela mitt rum (eller nåt annat rum). Funkar inte!! 


2014-03-22 | 21:17:38

Riktigt snyggt resultat utan att använda blixt. Dags att skaffa dig blixt så ska du se att det blir mycket enklare och roligare att fota :D

Svar: Tack snälla Lina! Jaa, visst!? Vi har ju blixtrar i skolan så jag vet ju hur man använder dem. Måste skrapa ihop lite slantar bara, sen jäklar vettu :D :p
Josefine Hellgren

2014-03-22 | 23:22:47

Underbara bilder

Svar: Tack!
Josefine Hellgren

Sara
2014-03-23 | 12:50:16

Sjukt fina bilder. Har precis skaffat en blixt och tänkte börja med självporträtt. Hur lyckas man sätta fokus på ögonen när man inte ens står bakom bakom kameran? Hur gör du?

Svar: Tack! :) Du använder dig av en fjärrutlösare! En fjärrkontroll till kameran, det funkar inte alltid, men de flesta gånger. Alternativt (om man kanske slarvat bort kontrollen som jag gör ibland) så kan man ta en golvlampa eller något som man kan fokusera på. Sen ställer du dig där lampan stod och flyttar lampan innan bilden tas :) Hoppas det hjälpte!!
Josefine Hellgren

2014-03-23 | 14:40:14

Åh så fina! Gillar den översta mest, ögonen är ju superblå.

Svar: Tack snälla! :) Kul! Det är många som gillar den har jag hört :) Jaa, mina ögon blir lätt väldigt blåa på bild i rätt ljus :o
Josefine Hellgren

Mormor
2014-03-23 | 16:09:51

Helt magiskt, du är super!

Mormor
2014-03-23 | 16:13:47

Helt magiskt, du är super!

Svar: Tack mormor <3
Josefine Hellgren

2014-03-25 | 09:05:04

SJUKT snygga bilder.

Svar: TACK fina Alma!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: