Chokladdopp och bloggen 3 år!

Skrivet: 2014-05-16 | 23:39:00

-Titel: Chokladdopp (16/4)
Lite smält choklad och massa frukt sitter aldrig fel! Madde hade lagt upp, banan, melon, kiwi, jordgubbar och vindruvor otoligt vackert på ett fat. Klart att man tar tillfället i akt och tar ett självporträtt med skapelsen! 
Jo, och ehm... jag sa ju igår att jag skulle visa en bild från Thailand. Så bidde det inte. Käre lille Rasmus glömde undervattenskameran hemma hos sig men har lovat att försöka komma ihåg den till imorgon. Håll tummarna folks! 
 
-Titel: Bloggen 3 år! (16/5)
Vad hände?? Hur kan det redan ha gått tre år sedan jag startade den här bloggen? Jag har haft precis samma grunddesign sen jag började... kanske är dags för ett rejält ansiktslyft snart? Eller så fortsätter jag bara att byta ut headern och färgerna som jag alltid har gjort. Otroligt ändå. 3 hela år. Och jag har inte tröttnat! 
Jag minns när jag startade och jag var superglad när jag hade över 10 besökare. Nu har jag över 50 när jag vaknar på morgonen. Tack snälla alla ni som tittar in här varje dag, även fast jag försvunnit, även fast jag haft mina svackor och bara skrivit dystert, även fast jag bara lagt upp tråkfoton som man bara skrollar förbi. 
Tänk också hur mycket jag har utvecklats under dessa år. Det ska bli många år till, det lovar jag <3 
 
 


2014-05-17 | 09:42:14

Åh, förstår känslan. Kämpar för att öka upp mina 15 besökare haha..

Andreaz
2014-05-17 | 11:58:36

Åhh vad söt du är:)

Svar: Haha tack!
Josefine Hellgren

2014-05-17 | 20:05:29

Svar: Ta saxen och klipp :D Det växer ut igen!

Svar: Ska försöka ta mig till frissan innan syrrans födelsedag den 31 maj :)
Josefine Hellgren

2014-05-17 | 22:54:01

Åh kul! Grattis till bloggen ;)

Svar: Den tackar ;)
Josefine Hellgren

2014-05-18 | 16:29:12

Härliga bilder man blir glad av!
Grattis till din blogg!

Svar: Tack snälla du!
Den hälsar tack! ;)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: