Det finns inga hajar här och plattat ner gräset

Skrivet: 2014-05-21 | 14:25:00

-Titel: Det finns inga hajar här
Okej. Sista Thailandsbilden. Tror jag. Nu får det räcka. Eller... det kanske kommer någon till! Vi får se lite... Det kan ju hända att jag blir lat nån till dag och bara orkar ta ett självporträtt. Det är sjukt krävande att ta två ska ni veta! 
 
Titel: Plattat ner gräset (21/5)
Alltså, hur smal ser inte jag ut att vara? :O Typ vältränad liksom. Det är en illusion. Rätt vinkel, rätt ljus ni vet. Jag låg och rullade i gräset framför ett vitt lakan så att jag inte fick solen direkt på mig (min bästa uppfinning någonsin). Jag har solat heeela dagen och försolningen i Thailand gör att jag snabbt som tusan blir brun! Det lite tjockare vita lakanet gjorde att jag inte ser blek ut som man annars gör mitt ute i solen en dag som denna. Jag har även vit reflexskäm bredvid mig som gör att magen inte skuggas. Himla bra att man har lärt sig lite knopar också på seglarlägret.. hehe! :D
(Hahaha, lilla bilden på mig ser det ut som om jag har fruktansvärt gula tänder, sånt får man stå ut med! klicka på bilderna för att få de större)
   


Andreaz
2014-05-22 | 17:04:19

Mysig bild med dig i gräset:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: