Ge mig vingar igen och djungelns busprinsessa

Skrivet: 2014-05-20 | 22:58:00

-Titel: Ge mig vingar igen (20/4)
Jag tänker tillbaka till Thailand i de flesta "bilderna-som-jag-låtsas-tog-i-april". Här tänkte jag på hur något av mig fattades. Min kamera fattades. Jag såg hela tiden människor med systemkameror som fotade mycket av det jag ville fånga på bild. Jag ville också! Så himla mycket! Jag kände mig verkligen som en fågel utan vingar. Fåglar är födda till att flyga. Jag är nog född att fotografera. Det har på ett eller annat sätt alltid funnits där. 
 
-Titel: Djungelns busprinsessa (20/5) 
Jag ser lite småbusig ut, visst gör jag? Fast ändå med nåt allvar. Vad säger den här blicken er? Jag vette fan. Haha, jag gjorde nån min bara rent spontant på en endaste bild. Denna. Eftersom jag såg så himla pokerfaceig ut på alla andra tog jag den som stack ut mest från serien. Här nedan ser nu hur jag hängde kameran och hur jag fick fokus på mina ögon. Det lite suddiga runt om är en plastpåse för att få nåt i förgrunden :) (dåliga mobilbilder bara) (klicka för större bilder) 
 
 


2014-05-21 | 10:16:13

Wow!!

Andreaz
2014-05-21 | 14:38:15

Jättebra bilder! Din blick säger mig typ:
-Iam the KING BEE;-)

Svar: Haha, "king" bee?
Josefine Hellgren

2014-05-21 | 14:58:05

Ambitiöst upphängt med kameran :D

Svar: Jaaavisst! :D ibland måste man komma på lösningar, hehe :p
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: