Hänger du här ofta och jag hatar morgnar

Skrivet: 2014-05-28 | 23:43:00

-Titel: Hänger du här ofta?
Idétorkan glider in lite fint på såpa och tvättar bort min kreativitet. Jag vill göra nåt nyskapande, nåt coolt, nånting!! Men nej. Nejnejnej. Det fick bli en fläkt, Rasmus brillor, nåt halsband och ett par hörlurar i ett fönster. Leker häftig liskom. Känner mig mig dock urtrist. 
 
 
-Titel: Jag hatar morgnar (28/5)
Det spelar ingen roll om jag är ledig eller ska någonstans. Det finns inget  jag avskyr mer än morgnar. Guds värsta uppfinning. Lätt. Eller alltså, de är ju fina och så när man har somnat klockan 8 på kvällen och får uppleva soluppgången osv. Men jag råkar vara mer utav en kvällsmänniska. Eller ska vi säga nattmänniska kanske? Somnar om gör jag ofta och gärna. Idag skulle jag vara inne i stan för ett möte klockan 10. "Vadåå, tänk på oss som går upp klockan 6 då??". Jaa, men vet ni vad? Går man upp så tidigt så har man en rutin, någonstans att åka varje dag. Jag har inte det. Jag har inga rutiner alls, vilket jag hatar! 


Andreaz
2014-05-29 | 01:11:32

Du är inte ensam...

2014-05-29 | 08:37:13

Den sista bilden kan man ju relatera till hahaha har två barn som gärna vill sitta just så haha kul!

Andreaz
2014-05-29 | 21:48:36

Vad gullig du ser ut på den svartvita bilden:)
Lilla my


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: