Smarald och så här bor du ja?

Skrivet: 2014-05-27 | 23:49:00

Titel: Smarald (27/4)
Tvättade håret och borstade fram någon sorts lugg. Håret är inte färgat. Tat lugnt! Det är lite photoshopmagi bakom bara! Jag står i trappen och staketet gav mig ovanliga skuggor. Sånt gillar jag. Ljus, ser det överallt. Det är som att jag blivit upplyst liksom. Fattar ni. Haha! 
 
Titel: Så här du du ja? (27/5)
Hittade den här kepsen nere i källaren, och den här sportjackan. Kepsen var från början militärgrön och jackan var blå. Fast man ska ju matcha när man är en finurligt creepy typ som är på väg in i ett fönster. Jag ville inte överdriva faktsiskt, funderade på extremt hemska tänder och ful hy och jag vet inte allt vad jag hade planerat. Men nånstans kände jag ändå att, nää, den ska vara som den är. Bortsett från matchningen av färg dåra... 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: