Trailer till Ägnö the movie 2014

Skrivet: 2014-11-11 | 16:37:00

 
-Äntligen någonting!!
Det här blir mitt tredje år som jag gör en ägnöfilm, och tredje gången gillt så måste man ju ha en trailer. I år har vi beslutat oss för att lägga upp alla Ägnöfilmer på Ägnös egna youtubekonto. Så från och med nu så är det där ni hittar filmerna. 
Själva Ägnö the movie 2014 är snart klar, och det betyder att det börjar närma sig premiär-tider. Det firar vi med en trailer till filmen som förhoppningsvis lockar fram glada sommarminnen och en längtan till premiären. 
 
OBS, texten i filmen går lite snabbt så att den hinner med i musiken. Det går alldeles utmärkt att pausa om ni inte hinner läsa :) Och glöm inte att titta i HD! 


2014-11-11 | 18:04:47

älskar shortsen påbilden asså, så fina!

Anonym
2015-02-26 | 22:21:03

När kommer filmen, de va ett tag sen premiären! :)

Svar: På ingång!
Josefine Hellgren

Anonym
2015-05-28 | 14:28:57

på ingång va ett tag sen

Svar: Den kommer när den kommer. Min film. Jag bestämmer.
Josefine Hellgren

Anonym
2015-05-29 | 07:54:48

Var är filmen nu då?

Svar: Inte ens sparad pga för lite minne. Jag måste rensa hela datorn först. Och det tar tid. Vore trevligt om du vågade skriva ditt namn istället för att vara anonym. Jag får ip-adressen liksom..
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: