Hittade och efterlängtade

Skrivet: 2015-04-14 | 13:12:00

Maddes "före-18-års-festen-fest"
 
Om ni bara visste vad jag har letat efter dessa bilder! Jag fixade ett litet urval. Mest för att jag inte haft nånting att göra. Rasmus har börjat praktisera som musiklärare på sin gamla skola, så jag hänger själv hemma och försöker hitta nåt att göra. Så kom jag på imorse att vi hittade en extern hårddisk igår och på den fanns en mapp som hette "Josefines minneskortsbilder". Såklart hittade jag massa fint där! Inklusive ett självporträtt faktiskt. Kanoners! 
 
En av bilderna ovan är från ett självporträtt med Madde, samma remsa med bilder. Hon hade klackar och stod på trottoaren och jag barfota nedanför. Då såg man längdskillnaden. Det skiljer ungefär 8 cm mellan oss annars. 
Det finns egentligen massa fler bilder att visa, men jag känner att det kunde bli mer rörigt än det redan är nu, eller för många. Jag har svårt att få en snygg jämn röd tråd genom mina bilder i inläggen. Det är något jag får öva på! 


Andreaz
2015-04-14 | 15:10:30

Vacker syster du har:)
Grattis till ditt egna domännamn.SE
Mvh
A

Svar: Ska se till så att hon ser din kommentar! Tack!
Josefine Hellgren

2015-04-16 | 10:20:21

Vilken underbar klänning :)

Svar: Javisst! :D
Josefine Hellgren

2015-04-16 | 10:32:47

Var är klänningen ifrån?

Svar: Thailand!
Josefine Hellgren

2015-04-16 | 10:42:49

Snygg :)

Svar: Min syster är grymt snygg ja :)
Josefine Hellgren

2015-04-16 | 10:57:50

snygg klänning! =)

Svar: Visst är den? :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: