När man bara ska testa skannern

Skrivet: 2015-04-02 | 16:36:00

Första skannerbilden
 
I julklapp fick jag en fotoskrivare med skanner i (finns bland listan bland utrustning). Skriva ut vanliga papper har jag gjort ett par gånger, men igårkväll skrev jag ut första fotot! Det var min mormors man som bad mig skriva ut en bild åt honom. Det blev så snyggt! Han ska få den när vi kommer dit, vi åker om 5 minuter, för lite påskmat hos mormor. 
Sen ska jag skanna in ett par bilder någon dag och ville samma kväll se om det fungerade, man måste ju veta hur man ska göra.
 


Kim
2015-04-12 | 11:38:11

Tack Jossan bilden blev väldigt bra. Hänger numera inramad på väggen i Hammarbys klubbstuga på Gubbängens IB.

Svar: Kul att höra och vara till hjälp :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: