Negativ attityd

Skrivet: 2015-04-12 | 13:11:48

 Funkar detta? 

Systern min är rolig att fota. Vi körde lite photoshoot på Gran Canaria sista dagen. Hittade dessa två bilder i högen som jag bara hade kört wild and crazy på. Negativ effekt som jag bannar mig över att jag inte minns hur jag gjorde. Vill göra nåt liknande igen fast på ett litet annat vis. 
Det ljusa är mörkt och det mörka är ljust, men mittenfärgen är den samma. Hudtonen liksom. Den är vanlig hudtonsfärg. Och jeansfärg. Minns att jag drog ner nånting till opacity 70% och använde en gradient map, men seeeeen dåååå? 
 
 


Johanna
2015-04-12 | 13:24:32

Jag tyckte att det blev bra. Det funkar, hihi :)

Svar: Skönt att någon tyckte det! :D Tack :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2015-04-12 | 15:54:28

Xena?

Svar: Vadå?
Josefine Hellgren

Andreaz
2015-04-13 | 16:08:42

Att hon var lite lik Xena krigsprinsessan;-)

Svar: Har inte så mycket koll på vem det är :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: