Älskar.. älskar inte.. älskar!

Skrivet: 2015-06-16 | 19:43:03

BLOMKRONOR
 
Nu har jag lärt snubben att göra en krans av blommor, för det är seriöst det lättaste som finns. Han såg så söt ut i sitt Prins-i-Astrid-Lindgren-sago-hår och kransen. Att han dessutom ställde upp på bild gjorde mig bara mer varm i hjärtat. Jag fick det dessutom megabevisat på hur mycket jag älskar honom, jag vågade ta en av prästkragarna och räknade "älskar, älskar inte" osv. TACK OCH LOV fick jag "älskar". Vi hade ju varit tvugna att göra slut annars. Shit
 
Det var förövrigt hyffsat pinsamt att fota självporträtt med grannar överallt


2015-06-16 | 23:06:38

finna bilder

2015-06-17 | 01:08:52

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack ska du ha! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: