Efter regn kommer solsken

Skrivet: 2015-06-03 | 12:14:51

 STYRESHOLM
 
Rasmus var glad till en början när vi skulle ut och gå en stund, tills vi kom ut och det regnade. Då var han INTE glad. Men vi gick ner mot vattnet och fotade lite, vågorna var sådär fint brusiga i vinden och där vi kom ner stod en vindpinad bod. När vi gick vidare hittade vi ett ställe från medeltiden. Området hette Styresholm och där fanns kullar där det stått hus och där gick får och så fanns det massa skyltar om vad som hade varit vad på platsen. När vi skulle gosa med fåren sprack solen upp och jag fick lite gosiga bilder på lammen och deras föräldrar. Det blev tillslut en helt underbar dag och solen vägrade sluta skina.
 
Dagen efter strålade solen också och musikalarna berättade att det inte blir så mycket varmare än så i Norrland. Om det var ironiskt eller inte vet jag inte, men jag tyckte att det fortfarande var aningens kallt för shorts. När jag samma kväll kom hem till Stockholm så vräkte regnet ner och hade gjort hela dan. 


2015-06-03 | 14:26:19

Vilka otroligt fina bilder! :) kram

Svar: Tack ska du ha! :) kram!!!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: