Kisspaus

Skrivet: 2015-06-08 | 13:11:20

UTSIKTEN!
 
Jag kan hålla mig rätt länge. Men efter ett tag så bara måste man stanna. Robin stannade på en otroligt vacker plats där jag kunde springa ner för en backe till några buskar precis intill vattnet för att göra mitt. Sen skulle alla tre bröder också ner. Samtidigt. Precis "under" första bilden står de på rad. Tänkte att nånstans går gränsen på vad man ska lägga upp på bloggen. Det såg himla roligt ut dock. Strax därefter, efter solsken och värme kom regnet jag berättade om HÄR. Läskigt... 
 
Oh, and by the way... jag kan ha haft snyggaste outfiten någonsin på vägen hem. Jeansshorts under mina vida mönstrade byxor, USA-linne med en lila rutig skjorta över. Det var visst inte så varmt uppe i norrland när solen lyste genom fönstret. Modigt av mig att gå så inne på Ikea i Sundsvall där vi åt lunch också. Yeah.. well, vi är hemma nu i alla fall!! :D :D :D 


2015-06-08 | 14:32:43

Fina bilder!

Svar: Tack! :) :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: