Sommarmiddag hos faster

Skrivet: 2015-06-26 | 19:17:39

 TYRESÖ
 
Underbart god middag ute i solskenet! Här skiner solen än, jag som trodde att det skulle regna i en vecka. I juli påstår de att det ska regna hela månaden, men nu senast hörde jag hatt det ska bli riktigt fint i början av juli och att sensommaren kommer bli oerhört varm. Om detta stämmer återstår att se. Jag vill ut och SOLA! 
 
Madde har dragit utomlands hon på sitt icke längre sommarlov. Rasmus har pyst till en dag på Bråvalla. Jag, vad pysslar jag med om dagarna? Tvättar. Mängder. Allt ska tvättas. Vill aldrig mer se en överfull tvättkorg någonstans i huset. Faktum är att jag gör om i hela klädkammaren. Vart kommer denna ordningsamma tvättgalning ifrån? All energi? Jag orkade mig till Ägnös styrelsemöte häromdagen också med myyycket huvudvärk på vägen hem men ändå, jag kom dit. Jag orkar mig upp på morgonen och är inte ett energimonster på natten utan jag och Rasmus somnar hyffsat samtidigt. Vet knappt vem jag är längre. 


2015-06-26 | 20:54:23

Så mysiga bilder!

Svar: Och mysigt var det! Tack! :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2015-06-26 | 23:28:40

;-)

2015-07-04 | 00:03:21

härliga bilder

Svar: tack!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: