Underbaringar på Ägnö

Skrivet: 2015-06-18 | 14:45:08

 
 
Har ni inte sett filmen än? 
 
Gör det då HÄR. I slutet finner ni dessa bilder. Personligen tycker jag att de säger mer än filmen, jag är ju trots allt fotograf så annat hade varit konstigt. Avgör själva! Jag har tillsammans med ett gäng andra skapat en film från ett seglarläger i Stockholms skärgård. Vi hjälptes åt, vissa filmade med sina mobiler, andra med sina kameror. Jag fotade tillsammans med andra som lånade min kamera och lyckades få till nån fin bild! 
Redan nu sitter jag och planerar för fullt. Jag har tankar på intervjuer, reklamfilm, kursprogramfilm och kanske egenskapat musik från Rasmus. Vi får se! Allting har jag sparat i en pärm. 
Vad tycker ni borde vara med i en sån här film? 


2015-06-18 | 14:49:16

Fantastiska bilder!

Svar: Åh, tack snälla! :)
Josefine Hellgren

2015-06-20 | 13:34:38

så himla himla fina bilder, älskar hur känslorna är fångade! och jättefint redigerat med, passar stämningen perfekt.

Svar: Tusen tack, åh så det värmer!! :D
Josefine Hellgren

2015-06-20 | 20:55:33

Vilka härliga bilder, ska se filmen. Vad spännande! :)

Svar: Åh, hoppas du tyckte om den! :D
Josefine Hellgren

2015-06-21 | 21:50:08

Wow vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack snälla! :)
Josefine Hellgren

2015-08-11 | 11:05:35

Härliga seglingsbilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: