Att studera som vuxen

Skrivet: 2015-09-09 | 18:53:00

LILJEHOLMEN
Dag två på Alma folkhögskola i Liljeholmen. Första gången hade jag ett personligt möte med en studie och yrkesvägledare. Givande och roligt. Idag hade samma tjej en kurs eller genomgång eller vad man ska kalla det. Hon pratade om alla möjligheter man har som vuxen student och hur saker går till och vilka arbeten som många vill ha men ingen får och vilka arbeten som många inte vil ha men där det behövs akutanställda. Nu kan jag allt. Nej vänta. Jag har allt på papper så jag har informationen. Kan man säga. Vi slutade innan lunch, passande då solen sken ute. Jag gick en liten promenad till ställen där jag aldrig har varit runt om i Liljeholmen. Tänkte ta självporträtt men orkade inte vara så kreativ och kunde inte alls få fram den lilla självsäkerheten som jag behöver för att ta nåt. 
Mitt första inlägg som handlar om dagen idag på länge. Är så van vid att låta bilderna ligga och mogna till sig lite. Oh well. Fin dag idag 


Anonym
2015-09-09 | 21:21:16

Coolt redigerat

Svar: Tack ska du ha! :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2015-09-09 | 22:23:03

Bra bilder och jag måste erkänna att jag ser fram emot att få se dina grymma självporträtt igen:)

Svar: Tack! Jag funderar på att lägga ut de resterande en och en på rätt datum. För vi kommer ju snart till oktober där jag slutade lägga ut. Saknade helt motivation att redigera bilder jag inte ens tyckte om. Blir som en liten omstart. De behövs bara tuschas och få en text och titel.
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: