Jag är tillbaka!

Skrivet: 2015-09-07 | 18:43:00

 
SOMMAR
Vilken härligt mulen sommar vi har haft hörrni. Händelserik på mellanmjölksnivå. Men nu välkomnar jag hösten med några nya vyer att minnas och några nya egenskaper att skriva på CVt. 2015- Nybörjarmästare i flugfiske. Det ser rätt snyggt ut va? Sen kan jag printa in ett till år som Fritidsledare aka mamma på seglarlägret. Jag kan titulera mig själv som hantverkare efter att ha byggt en egen möbel. Båttvättarexpert. Kock. Barnvakt. Målare och inredare. Badvakt. Professionell fjällvandrare. Ja, gud, massa är jag nu för tiden. Fotograf kan slänga sig i väggen, möjligheterna är många! Och framtiden är ljus. 
 
Nja, jag håller mig nog till bloggare och fotograf en liten stund till. Det kommer alltid vara jag. Sen kan jag vara massa på sidan av. Snart ska jag börja plugga. Sen ska jag jobba. For real. Like vuxenlife here I come. Och jag skulle ha "here I come" much sooner. Oh well. Bättre sent än aldrig! 
 
Välkommen tillbaka till mig själv. Klapp på axeln. Nu kör vi! 
 


Anonym
2015-09-07 | 19:00:44

Gullisen, fint inlägg! Du är bäst, och vi har haft en väldigt bra sommar o nu är det bara att köra utav bara helvete ❤️ Love you / din sis

Svar: Alltså du ska se alla inlägg jag har gjort som bara ligger och väntar! Så fina minnen. Ska titta på våran sommar om och om igen när du är i Australien. Din fis, älskar dig med <3
Josefine Hellgren

Rebecka Hansson
2015-09-07 | 19:17:14

ÄNTLIGEN! :D
åååå vad ska du börja plugga? :D är det nu till hösten?
Saknar dig
Kramis <3

Svar: Troligtvis barnskötarutbildning så att jag kan jobba samtidigt som jag pluggar vidare till fotograf eller till NPF-coach. Vi får se :) Det blir om sisodär 8 veckor isåfall!
Saknar dig såååååå!!! KraM!<3
Josefine Hellgren

Sofia
2015-09-07 | 22:16:07

Oj! Är alla dessa olika inlägg??? Ser fram emot det! Glad att du är tbx kram!

Svar: Inte riktigt, det är några bilder som är från samma inlägg. Kul! Jag ser fram emot att få visa er. Tack snälla! Kram på dig!
Josefine Hellgren

ISA
2015-09-07 | 22:45:46

välkommen tillbaka då ;) nu kickar vi igång en grym höst!

Svar: Tack snälla! :) Verkligen!!
Josefine Hellgren

Andreaz
2015-09-08 | 05:12:01

Tja Jossan!
Kul att du är tbx;-)

Svar: Halloj! Tack!
Josefine Hellgren

Anonym
2015-09-08 | 07:35:52

Älskar dina bilder! En stor beundrare!

Svar: Tack snälla för de fina orden :) :)
Josefine Hellgren

Trine
2015-09-09 | 00:11:51

Haha! Du är så härlig!! Åh vad jag har saknat att läsa din blogg. Jättevälkommen tillbaka tjejen!

Svar: Hej Trine! Du ska bara veta hur varm i hjärtat jag blir av dina ord. Kul att du hittade tillbaka också. Det är sånna som du som verkligen lyfter mig och får mig att fortsätta.
Tusen tack!! <3
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: