Mobilproblem och stadsvandring

Skrivet: 2015-09-08 | 18:39:44

KARRO
Fick ett sms imorse. Karro skrev och frågade vad jag gjorde, sen om jag ville ses. Låg bara i sängen och hade dötråkigt, just lagt på luren efter en lunchrastspratstund med Rasmus. Såg att solen sken ute och bara tänkte, jaa, klart som in i helvete att jag vill ses! 
Karro bor i Göteborg, så vi kan inte träffas så mycket. Eller typ sådär inte alls. Förrutom när hon kommer till Stockholm såklart. Den här gången hade jag tur, hon skulle hem igår men det blev lite knas så hon åker hem idag istället. Typ nu för att vara exakt. Själklart hade jag med mig kameran. men självklart blev det ingen bild. Men som om jag inte har nog med bilder på´na liksom! Min fina fina vän! <3 
 
Äntligen slipper jag också min Iphone 4 som ligger och gråter på dödsbädden. Den har vart döende i ett halvår nu, om inte mer. Fick hem nya 6an för nästan en vecka sen, men jag har bott hos Rasmus en vecka så jag har inte kunnat säkerhetskopiera den gamla (för lite minne på mobilen) och inte kunde jag använda Rasmus dator för att göra det via iTunes heller, för då hamnar allt där. Men. Nu är jag hemma och har försökt aktivera nya simkortshelvetet och det går inte. Eller det har typ gått för tydligen så fungerar inte min gamla mobil. Inget internet och man kan inte ringa eller smsa. Så då måste ju det simkortet vara inaktiverat? Väl? Men varför funkar inte det nya då? Fattar ingentiiiiing :'( 



2015-09-08 | 19:00:30

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack Beatrice! :)
Josefine Hellgren

Sofia
2015-09-08 | 20:14:08

Åh! De där känner jag igen! Eller de första tre faktiskt. Är den sista nytagen????

Svar: Den sista är från en fika för mer än ett år sen så iiinte så ny! Men kul att du kommer ihåg de andra! :D
Josefine Hellgren

ISA
2015-09-08 | 22:42:42

en spontanare alltså, gud så härligt :)

Svar: Älskar spontanare :p
Josefine Hellgren

Lars
2015-09-09 | 12:53:43

Vilka bra bilder. Du är duktig!

Svar: Tack du!!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: