Hoppa

Skrivet: 2016-03-01 | 12:00:05

Titel: "Hoppa" (20 november)
"Du fixar det aldrig." Nej tack jag vet. 
En yta. En yta av leenden och glada kramar. Och så kommer natten. Jag är ensam som vanligt nu för tiden. Huvet på kudden och..- Bom. Ångest.
Jag hatar det här projektet. Varför gjorde jag det här? Varför gör jag såhär mot mig själv? Bilderna betyder ingenting. Allt är fult. Allt är sista-minuten-bilder. 
Jag kvävs. Jag vill hoppa av. 
 
Edit: Oj vad det gjorde ont i mitt hjärta av att läsa det här... Jag minns att jag tyckte att bilden var ful. För ljus när det var nästan mörkt ute. Saker som störde. Den passade bättre i svart vitt men jag ville ha i färg. Nu kan jag mer om färger och är sååå mycket mer nöjd än jag var då. Jag tog bort lite graffiti, en röd bil som drog till sig ögat och tagit bort ett område i håret där jag såg flintis ut. Stress gör sig dåligt på mig... 


2016-03-01 | 16:29:01

Jag tyckte den var superfin!!

Carina
2016-03-01 | 23:52:28

Äntligen en ny bild!😊 Förstår vad du menar om både det ena och det andra. Nu blev den helt okej tycker jag inte helt perfekt men med flera fina detaljer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: