En helt vanlig lektion liksom

Skrivet: 2011-09-26 | 23:38:12

Vi skulle ut och fota tid idag! Både jag och Kamilla tänkte direkt på rörelse, nånting som färdas.. Det blev lite allt möjligt! Åkande tåg, färdas in i framtiden, mossa, rulltrappor, läsa bok och lite sånt! :) Eftersom allt är manuellt måste man ju använda hjärnan till varje kort, jag lovar er, att jag använde det jag har innanför skallbenet mer idag än vad jag gör på någon mattelektion.. Sen fick vi ju skriva en liten logg över vilka slutartider och bländare vi hade på VARJE bild..
Och varför är linsen röd? tänker ni. Jo, vi satte på två röda filter på objektivet så att allt skulle bli lite mörkare då det va för ljust ute till långa slutartider. Bilderna kommer ju ändå bli svartvita!

Här är en bild som Kamilla tog med min kamera medan jag fotade tåg med analoga kameran! Visst vart den cool? :D (Jag vet hur man göör! Lalalalaaaalala!!)
Bilder fotade av Kamilla Nylund & Josefine Hellgren


Nette
2011-09-27 | 07:36:44

Nu när du lär dig massor om fotografering så ser man ju ännu mer framemot dina bilder i framtiden :D

2011-09-28 | 18:23:24

visst kan vi göra länkbyte, säg till när du gjort ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: