Matdags 5 gånger om dan

Skrivet: 2012-07-05 | 21:05:38

-Nu fotar hon maten... IGEN! 
Jag vet inte vad det är med att fota mat, speciellt under Ariel-resan så fotade jag varenda måltid. Eller aa, inte frukosten och kvällsfikat.. 
Precis som på lägret så är det 5 mål om dan, gick säkert upp 2 kilo av all mat och speciellt av fikan dåra. Sockerberoendet kom tillbaka vill jag lova! Oboy tre gånger om dan, bullar, kakor, tårta och bakelser. 
Varje dag var det två pers som hjälpte till inne i byssan (köket). Under min dag fick jag hjälpta till att laga pastasallad, morotskaka och kött och potatis med tzatziki och dan efter fick jag gå upp supermegatidigt, typ sådär vid halv 8, för att ordna frukost. I den stunden ville jag dö, men annars var det kul att laga mat! :D 


2012-07-14 | 12:58:30

Men mums! Vilka fina bilder :)

Svar: Ja gott va det! Tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: