Paris!!!

Skrivet: 2012-07-20 | 19:58:06

 
-En dag i Paris
(Ser ut som pappa är påväg att gråta på första bilden på honom och mamma, men han skulle bara nysa! haha!)
Dagen i Paris var fan helt jävla underbar! Jag fick se det jag ville se, vi åt skitgod mat, och jag fick stryka en sak från min 100-saker-att-göra-innan-jag-dör-lista! Jag har varit uppe i Eiffeltornet!!! HÖGST UPP! Stackars Madde var livrädd först, men sen så gick det bra att stå nära stängslet. Till och med jag hade lite svindel, lite... Vart lite ledsen att mamma inte följde med upp. Då hade dagen varit heeelt perfekt! 
 


2012-07-22 | 13:40:42

Oj, vad hände med hästen?

Svar: Ingen aning, vart väl plötsligt rädd eller nåt. :o
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: