Lekträdet

Skrivet: 2012-03-31 | 09:54:32

-Bilden har somvanligt ingenting med texten att göra.
Jag måste berätta om inatt. Vettefan om det var för det konstiga vädret eller nåt, jag menar snö?? Det jag tänkte säga var att jag vaknade ett antal gånger inatt, och det är inte alls likt mig. Första gången jag vaknade trodde jag på fullaste allvar att jag hade sovit bort hela dan och att det nu var kväll, jag trodde ju då också att jag hade missat båda danslektionerna!! Och det är verkligen INTE bra! Vi har 2 timmars dans mitt på dan idag och 4 timmars dans på kvällen eftersom vissa kommer göra högskoleprovet. Så jag fick panik. Kollade på klockan; 03.42 (nu ljuger jag bara, har ingen aning om den exakta tiden, men vid 3 nånstans) 31 mars.
Jag var så bombsäker på att jag hade sovit hela dan ast jag bara hade sovit i några timmar! Craaazyy!!!
Men jaa, det var väl det jag ville säga. Och vad sjuttsingen är grejjen med snö? Nu? Ska gå och deprimerat fixa mig i ordning till första dansträningen för dagen. Ciao!


2012-04-01 | 09:09:30

vilken härlig bild:D

2012-04-06 | 15:14:05

Glad påsk! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: