Ont om gott om

Skrivet: 2012-03-28 | 23:40:34


-Börjar få slut på bilder...
Hellö hellö! Ligger i "min" säng hemma hos Katarina. Som vanligt, försenad sömn osv...
Vet inte riktigt vad det är som gör att jag trivs så bra här. Kanske för att jag behöver komma bort och det här råkar vara ett väldigt bra ställe, välkomnande. Att bo granne med Ägnö är ju också ett stort plus, hehe :) Ååh, jag längtar till sommaren, värmen och framförallt till seglarlägret! I år blir jag knop, och det kommer bli kul, utan tvekan!

Rutinerna går väl hyffsat bra, imorgon efter skolan ska jag åka och simma, bara det liksom!
På tal om skolan, kikade runt lite på facebook och såg att det skulle vara någon fotbollsturnering. Måste alla vara med på det? Nåt man anmäler sig till? Vad gör man om man inte ska vara med på det? Lektioner? Tider? Jag tänker iaf inte vara med, nejnej! Not my piece of cake!!

För övrigt är vår PC fortfarande full med virus, jag har fortfarande ingen minneskortsläsare och jag kan alltså fortfarande inte lägga in nåt nytt på min mac. Men nu har jag frågat vad en sån kan kosta, runt 100-lappen har jag fått höra, helt okej väl?
Nä, fy vad klockan är mycket (sa lilla fröken nattuggla just det där?!) dags att släcka ner, klockan är ju redan halv tolv, det går ju inte för sig!
Nä, men seriöst, goodnight people!


2012-03-29 | 07:58:15

vilken härlig bild:)

2012-04-17 | 18:55:08

Jättefin bilder du tar!

Kolla gärna in min blogg också, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: