Arbetshelg

Skrivet: 2012-11-02 | 00:39:00

 
-Det är inte bara jag som tagit dessa bilder. Det är väldigt blandat,vissa bilder hade jag inte ens sett förrän nu! 
Jahaja, min andra arbetshelg ute på Ägnö. Vi åkte dit för ca en vecka sen, i fredags helt enkelt! Jag fick snabba mig som satan med packningen och jag var tvungen att gå 20 minuter tidigare från skolan för att hinna! Jisses så stressigt det var! 
När vi kom till Dalarö så gjorde vi iordning båtarna, vi som går skärgårdsskepparkursen fick åka "Midnight", där det var varm och skönt, för att öva på nattnavigering. Natten till söndagen gjorde vi ytterligare en nattnavigering, men då med uträknat rutt och i fyrarnas sken, supermysigt! :D
Annat som vi gjorde då? Ja, vi hade teorilektioner, vi spelade monopol/bondespelet, käkade mat, drog upp badbryggan, övade att lägga till med midnight, körde jord till jordkällaren, kollade på film och jaa, typ så! :D 
Bra start på lovet om ni frågar mig! 


Anonym
2012-11-02 | 21:10:31

Kommer alla bilder upp på facebook?

Svar: troligtvis inte, tycker att det är så tråkigt att facebook drar ner kvalitén, så jag föredrar att inte lägga upp på facebook :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: