En söndag med C-gruppen

Skrivet: 2012-09-04 | 22:10:33


-Lite brusiga bilder från andra dansträningen med C.
Är man sjuk ska man inte vara med och dansa, det har jag jag lärt mig.. men åka dit och kolla därimot är bara bra! Så det var just det jag gjorde i söndags. Tog med mig kameran gjorde jag också för att fota och filma. Jag hatar att använda blixt, och det var ju inte direkt superljust inne i danssalen, därför har jag fått ljusa upp bilderna och då blev det lite småbrusigt. Det är sånt man får leva med! 

Huddinge dansskolans danslinjer:
A1 -> A2 -> A3 =De första tre åren på danslinjen
B1 -> B2 =Högre nivå.
C =Högsta gruppen
 


2012-09-04 | 22:31:47

åå vad sugen jag blir på att dansa!

Svar: dansa då!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: