Fröken Julie plockar äpplen

Skrivet: 2012-09-27 | 22:34:02

-I samband med Strindbergåret.
Oj vad jag sprang runt och letade kläder! Hittade två lucianattlinnen inne på kattvinden, drog på mig min vinröda översizetröja, ett brunt skärp, satte upp håret i en boll på huvet, hittade ett par sockor och lånade syrrans vinterskor. Hittade en korg i garaget och stack ut i trädgården. Min uppgift var att göra en stop motion (vad det är? googla!!) till ett projekt i skolan. Tanken var att Fröken Julie, spelad av mig dåra, ska vandra runt på olika platser som tas upp i pjäsen. Det här är från hennes trädgård... uppenbarligen. När filmen är klar får ni se den, men det är mycket kvar att göra... 


Rebecka Hansson
2012-09-28 | 08:24:42

Sjukt coola bilder! :D<3

Svar: Tack hjärtat! :D <3
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: