Kusinvitamin

Skrivet: 2012-09-21 | 17:28:01

-Kusinfotografering med skrattande och glada Emil och Jennifer. 
Oj vad stressad jag var igår! Jag har aldrig skyndat mig så mycket som jag gjorde efter skolan. Men jag lyckades förbannat bra! (Tack madde!) Trodde aldrig att jag skulle hinna...
Emil och hans kusin Jennifer hämtade mig i Handen, sen åkte vi ut till dalarö.. i regn.. Men som Emil alltid säger: "Det är alltid sol på Dalarö". Och han hade rätt, tack och lov, ville ju inte att kameran skulle bli blöt.....
Vi åkte ner till bryggan och fotade lite först. Så himla fina dom är alltså.. jag vart ju helt lyrisk för att dom skrattade och log hela tiden! Såååå fina! :D 
 


2012-09-22 | 11:07:22

Fina :)

Svar: Det är dom :)
Josefine Hellgren

2012-10-07 | 08:14:39

vilka härliga bilder

Svar: Tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: