Perfektionist?

Skrivet: 2012-09-04 | 16:56:02

-Linjerna måste vara raka. Funkar liksom inte annars. 
Jag börjar fundera om jag är perfektionist alltså... Jag kan inte lämna in en uppgift till skolan om den inte är närmast perfekt, vilket gör att allt tar hundra gånger längre än vad jag orkar. Jag kan inte "dra ner" på nivån. Antingen blir det askasst eller just så som jag vill ha det. 
Samma sak gäller väl egentligen med bilderna jag lägger upp. Jag kan inte lägga upp nån halvtaskig bild. Funkar inte så. Kollar jag för länge på bilderna kan jag inte heller lägga upp dom, för då har jag tröttnat på dom och då är dom inte längre så bra som jag först tyckte. Knepigt, jag vet... Men det är kul att kolla tillbaka några månader på bilder jag inte sett på ett tag, då helt plötsligt tänker jag "den kanske inte var så pjåkig trots allt!". 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: