Skoljoggen #2

Skrivet: 2012-09-26 | 07:36:00

-Bilder från rundan, målet och prisutdelning. 
4 kilometer, helt okej ändå! Jag har blivit förkyld pågrund av det. Känner hur ont det gör i halsen. Skulle tagit med mig mössan... skit också... 
Äsch, det var väl lite kul kan jag tycka, den där skoljoggen...
Och grattis till Ebba från min klass som kom trea bland tjejerna i tvåan! 
 
Fotograf: Josefine Hellgren


2012-09-26 | 09:04:39

åh jag hatar skoljoggen, vi har den i vår men på 7,2km :(

Svar: måste ni springa också? :O
Josefine Hellgren

2012-09-27 | 20:28:00

sv: nej vi tvingas inte springa hela vägen, men man "ska" springa så långt man orkar, dessutom tränas man upp inför det med konditionsträning :c

Svar: Nä! Fyfaan vad jobbigt :o
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: